Вітаю Всіх творчих та талановитих колег на своєму блозі. Тут Ви можете знайти дуже багато цікавої та корисної інформації.Блог створений для вчителів початкових класів з метою знайомства з нормативно - правовими документами, розповсюдженням передового досвіду. Запрошую Вас бути постійними читачами та приймати активну участь у його роботі. Сподіваюсь на тісну співпрацю!
Шановні колеги,вчителі початкових класів, користувачі блогу!

неділя, 3 квітня 2016 р.

З чого починається ефективний урок? (Пам’ятка для вчителя)

1.На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не мають боятися припуститися помилки.
2.Давайте дітям можливість максимально виявити свою ініціативу. Учіть учнів  самостійно думати і працювати.
3. Творче ставлення до роботи й навчання – запорука ефективного уроку.
4. Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не дозволяйте учням не вірити у свої сили.
5.Якщо ваш голос передає ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції,  а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
6. Кожен учень по–своєму сприймає матеріал. Зауважте на це.
7.Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова,
а на думки.
8.Добрій пам’яті передує тільки пильна увага.
9. Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
10. Чогось навчити можна тільки практикою.
11. Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
12.Якщо дитина дивується  - вона починає мислити. Нові ідеї  - продукт творчої уяви.


13.Зацікавленість – найсильніша мотивація для навчання.
14.Учіть дітей робити записи.
15.Запамятовування матеріалу часто-густо залежить від якості його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.
16. Є два основних мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання . Застосовуйте ці мотиви на уроках.
17. Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
18. Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
19. Учитель не має говорити без зупину. Діти не встигатимуть за його думками.
20. Проте, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого боку, а з боку учнів.



Немає коментарів:

Дописати коментар